Älskar ....

Datum: 2011-08-31 ♦ Tid: 21:04:52 ♦ Kategori:

Asså min absoluta favorit sko på vintern är uggs! Dom är sköna snygga och varma, första gången jag köpte ett par uggs köpte jag dom i "kartongsula" och jag kan bara säga: aldrig mer för mej, tack! Sulan gick sönder och hamnade på sidan så det var ju absolut inte kul!

Andra gången jag köpte uggs så köpte jag med en äckta sula dom kostar ju ngn hundra lapp mer men det är det absolut värt det! dom är skönare och sulan går inte sönder eftersom den e så hård, kan bara tipsa om att om ni ska köpa uggs köp med en äckta sula så håller dom längre och ni slipper slösa pengarna på ngn fake skit!

Kyss!♥

Kommentarer









Flisia

Det finns jättefina uggs på melba.se, tillochmed leopardmönstrade! ^^



Ha det bra / Flisia

Datum: 2011-09-01 ♦ Tid: 20:26:44
Hemsida: http://www.flisia.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback