La mia specialità

Datum: 2012-11-27 ♦ Tid: 20:11:00 ♦ Kategori:

Ingridienser
♥ Vaniljyoghurt
♥ Blåbär
♥ Honung
 
Börja med att hälla ungefär 2 cm med yoghurten.
Häll sedan på lite honung och lägg på lite blåber.
Upprepa sedan samma sak några gånger tills du får några olika lager.
Servera sedan till frukost, mellanmål eller som efterrätt.
haha så himla kreativ man kan vara ibland. För typ en vecka sedan så vart jag jätte sugen på kakor och godis osv.. Men jag ville inte vara så onyttig så sökte på lite mellanmål på google, men hittade inget. Sen när jag kom in i köket så kom jag på blåbär, så fick jag syn på honung och ta-da så uppfann jag denna goding! Ni måste verkligen testa det om ni är sånna där onyttiga kakgrisar. Nyttigt, snabbt, enkelt!;)

Kommentarer










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback