Årssummering del 2

Datum: 2014-12-29 ♦ Tid: 10:59:00 ♦ Kategori:

Mina kusiner fick kattungar som var sjukt söta, jag fotade vackra solnedgångar i stugan och följde med Augusts familj på Sverigeresa i 2 veckor. Juli bjöd på riktigt varma dagar och sol.
 
Kattungarna blev större och såldes. Det blev lite kyligare och träden började omvandlas till gula och röda. Jag tog de enda självporträtten under hela 2014... Måste skärpa mig på den fronten. Vi åkte till mormor och morfar igen och jag började övningsköra riktigt mycket.
 
Jag började på midgårdsskolan Estetik och media och fick riktgt fina vänner. Jag och Sannah fotade oss vid en graffitivägg och det blev riktigt fräna bilder. Jag och August sköt rätt mycket pilbåge vilket det blivit riktigt lite av nu.
 
Det blev höst och riktigt vackert ute. Jag såg mitt livs första norrsken och första snön föll faktiskt denna månaden.
 
Sannah fyllde 16 år och det firades i hennes stuga med de bästa tjejerna. Det blev 1a advent och vintern var riktigt nära nu.
 
Och äntligen kom månaden man längtar efter hela året, December. Det blev julafton och familjen firade hemma helt själva, mysigare jul får man leta efter. Jag gjorde ett pepparkakshus för första gången i mitt liv. Det var 10 år sedan tsunamin vilket vi visade genom att skjuta fyrverkerier. Mamma hade klarat sig igenom 1 månad med nytt knä och det går verkligen framåt för henne.♥
 
Nu ser jag fram emot ett nytt år och nya kunskaper och upplevelser! Hoppas erat år har varit underbart och att ni har lärt er av era misstag och ifall året har varit dåligt, försök göra 2015 till något ännu bättre. Kram!

Kommentarer









MammaStina

Vilken fin årssammanfattning!
😘

Datum: 2014-12-30 ♦ Tid: 11:02:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback