Thailand - Julafton

Datum: 2014-01-07 ♦ Tid: 15:44:00 ♦ Kategori:

Den 24/12
Julafton, jag kan säga er att jag inte alls hade någon julkänsla. Men även fast jag inte hade någon julkänsla så var känslan så härlig att ha helt vit sand i motbyte mot snön.
Under dagen gjorde vi inget speciellt, vi låg på stranden, badade, solade och hade det skönt.
Vi hade planerat att vi till kvällen skulle gå upp på en utsiktsplats som heter view point. Vägen dit var fruktansvärt brant, men väl där uppe så var allt så fantastiskt vackert.
 

Kommentarer









Maja Fridh

Gud vad många fina bilder när man går igenom din blogg så får man verkligen Thailand känsla! Jag var i Thailand vid den här tiden förra året guud vad jag vill tillbaks!

Datum: 2014-01-07 ♦ Tid: 16:56:41
Hemsida: http://majafridh.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback