Heeeeemmmaa

Datum: 2014-07-28 ♦ Tid: 17:42:49 ♦ Kategori:

Är äntligen hemma efter 2 veckor på resande fot genom södra Sverige. Det harvarit helt fantastiskt och vädret har verkligen hållit topp. Resan började ju med att vi bilade ner till Göteborg, vårt första stop var i Orsa då vi passade på att gå på Orsa björnpark, dagen efter åkte vi vidare in till Norge och ut till Strömstad, där sov vi en natt och åkte sen hela västkusten ner till Göteborg, i Göteborg var vi i 1 vecka ungefär och sen åkte vi vidare till Ullaaared, alltså egentligen var jag inte alls speciellt intresserad av själva shoppingen utan bara att ha varit där. Sen sov vi i Lessebo och åkte sen vidare till Öland och där var vi i 6 dagar, och nu är jag hemma.
Jag har fotat endel och bilderna dyker väl upp på bloggen så småningom.
 
Nu ska jag vila hela kvällen och imorn åker vi till stugan, hare bäst!

Kommentarer









Linn Ahlex

Haha ofta ni sov i Lessebo?? :O vart? jag bor där hehe ;)

Svar: på Lessebo camping, men så kul!
Kajsa

Datum: 2014-07-28 ♦ Tid: 22:09:49
Hemsida: http://linnffotar.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback