Great day

Datum: 2014-05-23 ♦ Tid: 22:42:51 ♦ Kategori:

 
Heeej, den här dagen har varit bäst på länge! Dagen började med sovmorgon till 11, sen cyklade jag till skolan där Ebba och Ewa(min bildlärare) väntade. Vi åkte ner på stan å käkade grymt god lunch på rost.
 
Ewa driver ett bildprojekt som går ut på att alla högstadie och gymnasieelever som vill ska tävla i bild. Årets tema var "min kultur" och alla hade verkligen gjort ett grymt jobb. Jag och Ebba var då med under självaste utställningen på stan och berättade för människor vad det hela var. 
 
Vi slutade 4 å då gick jag Ebba å Sara runt på stan, jag fick med mig ett linne å 3 näspiercingar hem.
 
När jag kom hem hade mina nike air force 1 kommit å jag blev helt överlycklig! 
 
Sen var jag med elli å vi hade picknick på Bräntberget med massa gott!
En riktigt härlig dag helt enkelt!
 ♥

Kommentarer










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback