25/10

Datum: 2014-10-25 ♦ Tid: 15:49:50 ♦ Kategori:

Hejsan på er, min lördagmorgon börjat med ett riktigt hårt bodypumppass, jag är skitnöjd för ökade bicepscurls med 2 kg, woho. Kör nu med 7kg.
 Efter passet for jag hem och städade hela mitt rum, nu är det riktigt fräscht och mysigt med massa ljus.
Ikväll ska jag mamma och Sigrid till mina kusiner och min moster på inflyttningsmiddag. Min moster har nämnligen köpt en lägenhet här i stan så det är verkligen jätteroligt för då kanske vi kan träffas oftare! Ska snart börja göra mig iordning för vi ska åka snart, ha det så bra!
 

Kommentarer









Tovvsan

Mysig bild!

Datum: 2014-10-25 ♦ Tid: 18:16:13
Hemsida: http://tovvsan.blogspot.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback