Godkväll

Datum: 2014-09-29 ♦ Tid: 21:44:30 ♦ Kategori:

Ligger i sängen och ser på andra avenyn och väntar på att August ska svara då han inte haft mobilen på sedan halv 6... Ska jag vara orolig?!
 
Halva kvällen har jag spenderat åt att läsa ikapp i min Engelskabok, satte upp som mål att i slutet av denna vecka ska jag ha läst 100 sidor då jag bara hade läst 27, så jag råkade läsa klart hela målet ikväll, hehe. Om ni undrar så hatar jag och läsa och har för övrigt väldigt svårt med det så för mej var det grymt bra. Nog om det.
 
Imorgon ska jag och Matilda träna som vanligt sen ska jag vara med August, ni får ha en toppenkväll!
 
Ps. Boyfriendtagen kommer dröja väldigt länge då jag inte vet hur jag ska fixa problemet, i värsta fall får vi göra en ny.
 

Kommentarer










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback