26/1

Datum: 2015-01-26 ♦ Tid: 18:28:18 ♦ Kategori:

Har verkligen verkligen varit urkass påatt blogga, även på att använda instagram den senaste tiden. Har ingen inspiration alls under denna trista vintertid... Har däremot världens pepp på att rita, måla och teckna, har ingen inspiration men ett fruktansvärt. Idag efter skolan så for jag, Linéa, Sannah och Elina till café station och fikade och pluggade Svenska. Det gick riktigt bra och jag åt världens godaste citron cheesecake!
 
Imorgon ska inte jag till skolan för det händer något väldigt spännande på morgonen, som ni kanske får se om snart. Tänkte att det kunde bli en liten överraskning. Förvänta er inget stort och häftigt för det är mest en privat sak som rör mig, men ni kan ju iallafall kanske se fram emot det liiiiiiite.
Nu ska jag fixa en design till en tjej som ville att jag skulle det, ha en superkväll så hörs vi!
Supertjejerna.

Kommentarer









Tovvsan

Härlig bild!

Datum: 2015-01-26 ♦ Tid: 22:23:25
Hemsida: http://www.nouw.com/tovvsans

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback