Ledig dag

Datum: 2015-01-27 ♦ Tid: 21:58:52 ♦ Kategori:

Hejsan hoppsan, vet att jag skrev i förra inlägget att det skulle komma upp en liten överraskning på bloggen, det kommer inte bli av... Denna överraskning skulle vara att jag skulle få tandställning men idag då jag hade tid hos tandregleringen för en kontroll så koom dem fram till att det inte var nödvändigt, så båda Yeeey och neej, då jag ahde sett fram emot att skaffa tandställning men samtidigt glad att jag har ett fullt fungerande bett och inget som stör mig utséendemessigt.
 
 Iallafal så var jag ledig idag för kände inte att det var så värt att åka till skolan för att bara ha idrott då jag lika gärna kunde gå till IKSU då det ligger på sjukhusområdet. Där körde jag armar och testade även bara att maxa i ben press, klarade 130kg x 10, wooh! Var även en sväng ner på stan för att hämta mitt anastasia dipbrow pomade jag hade beställt och då hitta jag en superhärlig klänning på bikbok. Vädret idag har btw varit heeeelt fantastiskt, hoppas det håller i sig!
Ni får ha aen bra kväll och morgondag, kram!
 

Kommentarer










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback