Kaos helg

Datum: 2015-06-06 ♦ Tid: 09:37:27 ♦ Kategori:

Helgen har varit bra och fruktansvärd, vill inte gå in på detaljer men nu är allt hundra tusen miljarder gånger bättre! kommer säkert skriva ut senare då alla vet och det inte längre är så nytt men jag vill bara tacka till alla som brytt sig och funnits där!
 
I fredags alltså torsdags så hade vi fotbollsturnering på skolan och i onsdags brunchade jag och några brudar hemma hos Elina, vi åt massa goda saker som jag skrev om i inlägget innan. Igår var jag och samma brudar + sannah och hade bananparty hon Linéa, Det innebar att banan ingick i allt vi åt, vi gjorde bananpannkakor, frysna bananer, grillade bananer och det var verkligen supergott!!
Idag ska jag inte göra så mycket tror jag, försöka vila tänka positivt, hadet bra! kram.
En väldigt fancy bild från brunchen i onsdags.

Kommentarer










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback