Vila i frid

Datum: 2015-06-13 ♦ Tid: 11:25:21 ♦ Kategori:

Jag tror att ALLA i Sverige har följt på något sätt händelsen kring Lisa Holm, jag själv har hela tiden läst senaste nyheterna, följt presspersoner på twitter och gjort allt för att veta vad som händer.
Men tyvärr så slutar letandet idag, det är ingen som kommer leta längre efter den fina 17-åringen som mystiskt försvann. Utan hon har hittats död, allt i mig brister då jag tänker på vilka sjuka människor som tar sig rätten till att ta någon annans liv. En ung tjej, som percis fått somamrlov, jobb och har familj och vänner. Jag förstår bara inte hur människor kan värdera på ett sånt sätt att ta någons liv "blir bra".
Alla mina tankar går till nära och bekanta till Lisa, hennes vänner, kollegor, föräldrar, och till polisen som aldrig slutat kämpa.
Vila I Frid, Lisa Holm!♥
 
 

Kommentarer










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback