6 månader

Datum: 2013-06-28 ♦ Tid: 10:17:00 ♦ Kategori:

Idag den 28 Juni så har jag och världens underbaraste kille vart tillsammans i 6 månader dvs, ett halvår.
Jag är så sjukt lycklig med dej och jag blir bara mer å mer kär för varje dag som går. Jag minns när vi firade 1 månad och du bjöd mej på semlor, jag minns alla hjärtansdag då du kom med choklad och blommor, alla minnen med dej är minnen jag kommer ha resten av mitt liv. Du är min första å största riktiga kärlek och jag vill bara spendera varje liten minut med dej. Jag vet att jag kan vara väldigt dryg och lite av en perfektionist men du accepterar mej för det och jag hade inte kunnat tänka mej en bättre pojkvän än vad du är för mej.
För ett år sedan trodde inte jag sån här kärlek existerade, jag trodde inte man kunde älska någon på det här sättet. Men nu vet jag och jag är så otroligt glad att jag fann den hos dej August.
Du är min bästavän och min pojkvän och jag är så sjukt glad att jag har dej! tack för att du finns.
Jag älskar dej, nu och föralltid!♥

Kommentarer










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback