Benpass

Datum: 2014-12-30 ♦ Tid: 21:28:40 ♦ Kategori:

Har precis ätit efter att ha varit och tränat på IKSU med Matilda, vi körde ett rejält benpass och avslutade med mage och rygg. Mina ben skakade bokstavligen efteråt och jag vill inte ens föreställa mig träningsvärken jag kommer ha imorn... Men det var iallafal oerhört skönt att träna igen och köra ett hårt styrkepass.
 Imorgon är det nyårsafton och jag ska få träffa Matilda efter 2 år! Vi ska dra ner på stan innan tolvslaget och se fyrverkerierna där! 
Ni får ha en superbra tisdag så hörs vi imorgon!
 

Kommentarer









Tovvsan

Skönt med lite träning! Och jättefin bild!

Datum: 2014-12-31 ♦ Tid: 10:58:05
Hemsida: http://tovvsan.blogspot.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback