Fyra bilder

Datum: 2015-08-30 ♦ Tid: 21:01:32 ♦ Kategori:

Det var så länge sen jag satte mig framför kameran för att ta självporträtt. Det var faktiskt länge sedan jag fotade något överhuvudtaget, tycker det är så synd när inspirationen till det man verkligen brinner för bara försvinner. Men det håller faktiskt på att komma tillbaka!
 Idag satt jag och klurade på hur man gjorde 2 stycken inbakade flätor, för en vecka sen kunde jag bara göra en utbakad fläta och för en dag sen kunde jag bara göra 1 fläta. Träning ger färdighet helt enkelt!

Kommentarer









Anon

Gud så fin! Kan du ge lite tips på inställningar och ljus när man tar bilder på sig själv? Jättefina bilder darling!

Datum: 2015-08-30 ♦ Tid: 21:58:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback