Godnatt

Datum: 2015-01-29 ♦ Tid: 22:27:45 ♦ Kategori:

Skulle precis gå och lägga mig men kom på att jag inte bloggat igår eller idag, tänkte slänga in ett lite halvsnabbt inlägg. Idag har dagen varit rätt chill, hade sovmorgon vilket alltid är så efterlängtat på torsdagar! efter det hade vi idrott då vi skulle göra en träningsplanering. Imorgon har jag sovmorgon igen, wooho! och efter skolan händer inget speciellt, ska ju jobba på kvällen och efter det ska jag vara med Matilda ett tag.
Hoppas ni får en trevlig natt och fredag!
ha det bäst.
 

Kommentarer









Elin

Måste bara säga att du tar otroligt fina bilder! Undrar också vad du använder för kamera när du fotar? Info om den eller nå speciella objektiv som passar bra med kameran till när man fotar naturen. Sugen på att köpa en ny kamera och blivit väldigt inspirerad av dina bilder. Sjukt bra jobb!

Svar: Tack så jättemycket! vad glad jag blir!! Jag fotar med min Nikon D600, men de senaste inläggen har bara innehållit mobilbilder, Ett objektiv jag använder hela tiden i princip är mitt Nikkor 50mm, det är helt underbart och är ett objektiv alla bör ha sin fotoväska. Dock är nikon D600 väldigt dyr så skulle rekommendera att köpa en billigare kamera och köpa ett 50 mm 1,4 eller 1,4 till. Tack så jättemycket igen!
Kajsa

Datum: 2015-03-18 ♦ Tid: 13:20:58
Hemsida: http://teenlifeinfashion.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback