27/3

Datum: 2015-03-27 ♦ Tid: 17:26:17 ♦ Kategori:

HejHej! Idag är det äntligen fredag och jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat något! Igår var det invigning av Umeås nya galleria, eller självaste gallerian har ju funnits ett tag, men det har bara varit en liten del av hela. Så igår var det öppningen av etapp 3! Och herre min gud vad stort och snyggt det var, trodde inte att lilla Umeå kunde göra så att det kändes som om man var i en galleria i Stockholm, mycket imponerande!
 
På kvällen var det Umeå open och jag och sannah hade superroligt! Ska dit ikväll igen med matilda och sannah och hoppas det blir lite bättre stämning ikväll! Ni får ha det så bra, kram!
 
 

Kommentarer










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback