1 månad?!

Datum: 2016-01-26 ♦ Tid: 19:38:55 ♦ Kategori:

Vad händer. Redan en månad sen jag skrev ett inlägg sist?! Vet inte riktigt hur jag ahr tänkt förutom att jag definitivt har prioriterat annat.
 
Medan jag har varit borta har året växlat om och blivit 2016, jullovet har tgit slut, jag har jag gått mina första körlektioner på körskola, skrivit en lång önskelista till jag fyller 18, varit stressad, haft öppet hus, fått jobb(!!!!!) och självklart gått i skola... Jag har egentlige ninget att skriva då jag inte har någon inspiration alls under detta halvår. 

Det lär dyka upp något inlägg då och då, dock inte konstant och regelbundet då jag bloggar när jag känner för det. Hoppas era liv är intressanta och fyllda med äventyr!
Kram.
 

Kommentarer










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback