Förlåt men kommer inte hinna

Datum: 2012-12-20 ♦ Tid: 07:24:35 ♦ Kategori:

jag skrev ju förut att det skulle komma upp en video på porträtt, men när jag slutar från skolan så hinner det bli så mörkt. Så tänkte fråga ifall leila eller Salma eller båda två skulle kunna vara mina modeller i videon, så kan jag spela in en mycket bättre under lovet. Hoppas ni inte blev besvikna ni som väntade er en video i veckan. Men om jag gör den under nästa vecka när jag kommit hem från stockholm blir det en mycket bättre video.
Igår fick jag en lite tidigare julklapp. Blev skit glad eftersom jag velat ha en iPhone 4 så länge! Tack mamma och pappa:D

Kommentarer









Anonym

vilken bokstav börjar namnet på personen du "gillar"? Eller skrivit om några gånger. :) går han i din klass?

Datum: 2012-12-20 ♦ Tid: 21:23:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback