Underbar

Datum: 2013-08-29 ♦ Tid: 19:27:57 ♦ Kategori:

Igår var jag och matilda och såg This is us på bio. Jag hade vart helt sjukt taggad från att jag förköpt biljetterna tills att vi satt inne i biosalongen. Det var seriöst den bästa filmen/dokumentären jag sett. Så sjukt underbart bra gjord på alla sett, deras fantastiska små urfklippningar och hur sjukt roliga dom är. Ååh, vill ba se om den flera gånger. Jag var helt beredd på att jag skulle gråta och direkt när det kom ett klipp från någon av alla deras konsären så kunde jag inte hålla tillbaka, jag fick så sjukt mycket minnen från när jag och vera såg deras konsär i Sverige.. Vill verkligen uppleva det fantastiska ögonblicket igen.
Alla måste bara gå och den här filmen, vare sig ni är fans eller inte.. Man blir helt tagen..

Kommentarer










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback