Bästa kvällen i mitt liv

Datum: 2013-05-12 ♦ Tid: 21:52:57 ♦ Kategori:

I onsdags så var den absolut bästa dagen i hela mitt liv, det är nästan svårt att tänka sig att något sånt här ska bli så värdefullt för en, jag vet att jag sa innan konserten att det inte skulle bli den bästa dagen i mitt liv och att jag hade svårt att tro alla som va på Justin bieber konserten.
Men nu när jag själv har upplevt i princip samma sak fast med mina största idoler, då fattar jag verkligen.
 
Ord, bilder eller filmer.. Inget kan beskriva känslan när man stod där bland alla andra directioners och skrek och sjöng till alla deras låtar. Det var så vackert, så underbart, oförglömligt. Efter att ha väntat i 6 månader på den här dagen så har den redan svissat förbi.. Tiden gick för snabbt, om man hade kunnat så skulle jag spola tillbaka tiden hela tiden för att få uppleva känslan om och om igen.
 
Killarna var så sjukt bra live, dom var helt fantastiska rättare sagt.
Hela tiden sa dom: "This place is huge!" "Vi elskar de stockholm" "STOCKHOLM"
 
Det var så sjukt häftigt när alla tände sin mobil, ljusstav eller lampa och höll upp den så att det blev ett STORT ljushav över hela publiken, både ett rött och ett vitt..
Alla skrek så mycket att när jag ut så kunde jag nästan inte prata.
Det är kommer vara ett minne för resten av mitt liv, men jag kommer aldrig få uppleva känslan som jag gjorde onsdagen den 8/5 . Det va första gången jag var på en sån här stor konsert med 30 000 människor andra människor som skrek oavbrutet i 2 timmar..
 
Efter konserten grät jag som ett barn, det var svårt riktigt svårt faktiskt att hålla emot tårarna när man förstod, Nu är dom borta, jag kommer inte se dom igen.. Jag blir tårfärdig när jag skriver det här till och med. Det är glädjetårar, att dn här dagen kunde bli sann.. I'm the luckiest girl on the planet.
Bilderna är tagna av mej och får inte kopieras!

Kommentarer









Saga

Wow vad nära du var!! Tyvärr så hade jag plats längst ut på raden :/ Men det var såå häftigt!

Datum: 2013-06-30 ♦ Tid: 17:57:42
Hemsida: http://www.sagawestin.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback