24/11

Datum: 2013-11-24 ♦ Tid: 15:19:30 ♦ Kategori:

Förlåt så sjukt mycket för att jag inte skrivit något på skitlänge.. Men jag har inte haft tid och ork till bloggen. Jag var hemma i fredags för jag mådde verkligen jätte dåligt och det har jag gjort hela helgen också. Jag har fått någon hemsk hosta, ont i bihålorna, snuva och huvudvärk. Hoppas abra att det inte kommer till baka när vi ska till Thailand. Och angående Thailand så är det bara 3 ynka veckor kvar! Nyss var det ju 200 dagar, tiden går alldeles för fort.
 
I fredags så slingade jag blonda slingor i håret, det vart superbra. Det kommer nog upp någon bild senare.
 
Igår till idag sov jag hos august, det var supermysigt. Vi såg på film, åt jättemycket och myste.
Idag ska jag baka pepparkakor med familjen och gör lite julpynt.
 Och juste jag fick B på matteprovet vi hade för en vecka sedan! Jag fattar inte hur det gick till då jag har D i matte. Jätteskoj var det iallfall.
Nu ska jag kolla bloggar och bara ta det lugnt och vila, vi hörs.
 

Kommentarer










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback