Min förebild

Datum: 2014-11-27 ♦ Tid: 21:26:23 ♦ Kategori:

Min mamma råkade ut för en stor och hemsk skoterolycka för flera flera år sedan. Sedan dess har hon haft jättesvåra knäproblem vilket har gjort att hon inte kan göra alla saker som de flesta kan. Under den senaste tiden så har hon haft oerhört ont och haft väldiga problem. Jag har verkligen lidit av att se henne få härda en hemsk smärta i princip varje dag i någon månad.  
I tisdags så fick hon äntligen göra en knäoperation, hon har nu bytt ut hela sitt knä och satt in ett nytt. Hon har legat på sjukhuset i flera dagar nu och det är så hemskt att se en så nära person till än genomgå något sånt här, sammtidigt vet jag att det kommer bli mycket bättre! Min mamma är en sån stor del av våran familj och min största förebild. Jag känner inte någon som är så stark som henne,  hon har alltid stöttat mig och varit och är den bästa mamman man kan tänka sig. Jag hoppas verkligen att mamma kan få starta om utan värk och problem och kunna känna sig fri, för det förtjänar hon efter alla dessa år i lidande!
Jag älskar dej såå mycket mamma, DU är så stark!
Världens finaste!♥
 
 

Kommentarer









Evelina

Åh så himla fint skrivet Kajsa! Jättefin på bilden också din mamma! (Plus såklart fint fotat, bra ljus).

Svar: Tack så jättemycket! det betyder mycket<3
Kajsa

Datum: 2014-11-27 ♦ Tid: 22:18:08
Hemsida: http://www.evelinaronnback.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback