Sluta blogga?

Datum: 2015-08-19 ♦ Tid: 14:57:05 ♦ Kategori:

Har nått en liten vändpunkt i mitt bloggande. Har ingen inspiration till att varken fota eller blogga, därav mitt usla bloggande. Jag vill dock inte sita och be om ursäkt till att jag inte blgogat då jag inte känner att det är speciellt snällt mot mig själv. Bloggen är inget jag ska behöva känna ångest för. Bloggen finns till för att jag ska tycka det känns roligt och intressant. Men just nu gör det inte det.
 
Jag hoppas att ni av mina tappra läsare förstår att jag behöver lite paus och utrymme och förhoppningsvis kommer tillbaka när jag har fått tillbaka min inspiration.
Ha det bäst, kram!!
 

Kommentarer









MammaStina

❤️ Gör så kloka barn! En dag kanske du känner att lusten till bloggen kommer åter ❤️

Datum: 2015-08-20 ♦ Tid: 06:47:26
Cajsa

Blogga när du känner för det. Känn ingen press, ta det lungt ☺

Datum: 2015-08-20 ♦ Tid: 22:08:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback