22/12

Datum: 2015-12-22 ♦ Tid: 21:23:18 ♦ Kategori:

Men hejsan!
Det var inte igår vi hördes av och jag ber om ursäkt för att jag varit sååå dålig på att blogga den senaste tiden!
Under tiden jag varit borta har det varit 3e och 4e advent. Jag har handlat alla julklappar. Jag har färgat håret BRUNT! Jag och Sannah har nått vårt mål med försäljningen av hörlurarna. Det har snöat och regnat om och vart annat. Jag har byggt ett pepparkakshus. Vi har klätt julgranen.
 
Ja, nu när jag tänker på de har det hänt så otroligt mycket sen jag skrev sist! Imorgon åker vi upp till Norrbotten och där kommer vi fira jul, självklart följer katterna med. Jag kommer möjligtvis ta med datorn, så det kan hända att det dyker upp ett inlägg. Här är några bilder på pepparkakshuset och julgranen.

Hör vi inte innan julafton så får ni ha en FANTASTISK JUL! Kram på er alla så hörs vi.
 

Kommentarer










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback