Inte igår

Datum: 2015-12-09 ♦ Tid: 17:45:10 ♦ Kategori:

Ojdå, det var inte igår jag skrev här sist... Skäms lite när jag tittar på datumet mitt förra inlägg dök upp. Har hur som helst haft väldigt mycket att göra, nu sista  veckorna innan jul är det alltid så att lärarna tror att vi har så lite i skolan. Haha, så är det ju inte direkt. 
 
Imorgon är det redan torsdag och på lördag ska jag och Sannah stå på julmarknaden på forslunda från 10-4! Vi ska sälja våra hörlurar som förhoppningsvis kommer IMORGON!! Är så himla taggad!!
 
Annars har det inte hänt så mycket, det har blivit första december, första advent och andra advent! Och julen är om 2 veckor! Är så sugen på tre veckors ledighet så att man kan ta igen allt.
 
Hoppas ni har haft en bra början på december, Kram!!
 

Kommentarer










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback