25/11

Datum: 2015-11-25 ♦ Tid: 20:43:00 ♦ Kategori:

Ojoj, här har det stått riktigt tomt nu ett bra tag... Jag är såå ledsen för att bloggandet blir sämre och sämre, men kan inte hjälpa det... Ska försöka att komma igång igen, under tiden jag har varit borta har iallafall snön kommit till lilla Umeå! Är så sjukt glad att det iallafall under några dagar såg ut som i en dröm. Nu är snön på väg bort då det blivit +gradigt och regnigt...  Inte superkul men förmodligen blir vädret på top inom någoon vecka.
 
Hela förra veckan hade min klass Mediefasta, det betyder att man skulle försöka hålla sig borta från alla sorters medier. TV, dator, mobil, radio osv. Måste säga att det ändå gick hyfsat bra.
 
Annars har jag och Sannah startat ett UF företag och vi har skickat iväg en beställning på 500 hörlurar som kommer så smånigom! Vill ni läsa mer in och kika på vår instagram och facebok:
 

Kommentarer









Linnea

Hur redigerar du dina instagram bilder? Visa och förklara gärna! :-)

Fina bilder!

Datum: 2015-11-26 ♦ Tid: 18:56:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback