Bildmuseet

Datum: 2015-10-22 ♦ Tid: 20:19:21 ♦ Kategori:

Idag var hela klassen på bildmuseet, vi hade bokat tid för rundvanring av den nya utställningen från Vietnamn. Om jag ska vara ärlig var det mer underhållande, eller intressant kanske är rätt ord. Än vad jag förväntade mej.
Efter bildmuseet gick jag och några friends till kulturbageriet och käkade sen for jag hem. Hämtade också ut mitt nagellim så har gjort nya naglar idag, har kännt mej så naken i några veckor då jag inte haft lösnaglar, men nu är dom på igen!
 Imorgon drar ju vi till Stockholm och jag är osäker på om jag kommer blogga något, men man vet aldrig så vi kan ju alltid hoppas! Ni får iallafall ha en superbahelg så hörs vi på tisdag om inte annat sker, kram!
 
P.s. Graaaattis Linéa som fyller 17 år idag, en extra stor kram till dej!♥

Kommentarer









Linéa

Kram kajsi! :) <3

Datum: 2015-10-22 ♦ Tid: 22:35:52
Hemsida: http://lilnea.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback