haul video?

Datum: 2015-09-09 ♦ Tid: 18:18:39 ♦ Kategori:

Hejsan på er alla, jag har tänkt lite och undrar hur ni skulle tycka om jag gjorde en liten collective haul video, har införskaffat mej lite grejer nu i början av månaden som både är tips på billiga superprodukter och så. Så vad skullen ni tro om det? Ska jag göra en collective haul video om någon vecka?Har inte fått hem allting då några saker kommer från ett annat land.
 
Jamen annars då? det har inte hänt så mycket utan livet rullar på här i Umeå, har ju faktiskt tagit ett rejält avstånd från bloggen som ni kanske har märkt... Men ändå så har jag faktiskt några tappra läsare varje dag! så ett stoooort tack till er, ni är verkligen bäst!
 Ni får ha det så bra iallafall så kommer jag nog börja blogga oftare nu!♥
2 bilder från i helgen.
 
 

Kommentarer










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback