Söndag

Datum: 2015-09-27 ♦ Tid: 17:11:00 ♦ Kategori:

Hallojsan, vaknade jättetidigt imorse och kunde verkligen inte somna om så jag tog fram datorn och redigerade ihop haul-videon. Jag och August gjorde plättar till brunch och det blev såå gott!
 Annars har jag fotat lite, tog lite porträttbilder på mig nyss och snart ska jag nog äta middag, mumma.
Imorgon är det måndag den 28 och det är ju min och Augusts månadsdag, den kommer fira med träning igen efter en veckas fila pga, sjuk... Är fortfarande inte återställd. Har världens slemmhosta och ont i hela ansiktet för att jag har dom jobbigaste bihålorna... Aja nu ska jag lyssna på musik och vila resten av kvällen.
Säsong 3 av bron börjar för övrigt ikväll, är sååååå sjukt taggad!!! 

Kommentarer










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback