outfit till våren

Datum: 2016-04-24 ♦ Tid: 16:14:40 ♦ Kategori:

Halloj!
Det var ett tag sedan nu igen. Våren börjar iallafall kännas av och ett intresse för kläder har blivit enormt!
Jag har uppdaterat de jag följer på instagram, införskaffat massor till garderoben och jag känner sån sjuk glädje att det är ljust när jag vaknar och det är ljust när jag går och lägger mig. Jag kan börja räkna ner till roliga händelser, 33 dagar till Brännbollsyran, 48 dagar till Grekland, 51 dagar till skolavslutningen!
Våren går så sjukt snabbt och det är nästan svårt att hänga med.
 
Medan jag har varit borta från bloggvärlden, vad har hänt då? Jag har fått jobb som butikssäljare på världens bästa butik, Modigt. Jag trivs så sjukt bra och det kanske är där mitt intresse för kläder tagit fart lite. Iom det så har jag gjort ett riktigt härligt collage på kläder.
Vad tycker ni? ska jag börja blogga mer? har fått sån inspiration nu när årstiden har vänt.

Kommentarer










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:










Trackback